I can't walk out

Okej, kunde inte hålla mig.
Gick ut och körde något som skulle kunna liknas vid ett crosspass. Joggade irriterande långsamt, körde intervaller (kutade på som faen! Jag är assnabb), körde några riktigt najsa styrkeövningar som Stefan lärt oss, powerwalkade hem och körde dynamisk rörlighet. Inte för att skryta, men jag är typ drömeleven på friskisutbildningen. Hellooo! Använde ju tillochmed en pinne för att göra massa rörlighet, va!

Och extra pluspoäng till mig eftersom jag tog en könstig väg hem. Och precis enligt planen mötte jag min framtida BoBo! Hon fick en massa kram och vi blev överglücklich båda två. Hurra för mig!

Väl mött.

ps. imorrn börjar hetsen. Praktik i enköping, plugg till den enorma och skitläskiga sluttentan och massa praktikuppgifter. Plus att uppsatsen ligger nånstans i bakhuvet och gnager. Och att jag ska göra friskisprovet. Och att jag vill ha ett liv. FEST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0