I'm so ugly, that's OK cause so are you

Hade typ glömt bort att nirvana ens existerade. Va, nirvana, har inte det med meditation att göra... vaaa??
Blev glad i hela själen när p3 spelade en gamal dänga av det gamla bandet. Kände mig som femton igen. Fast det gör jag ju varje dag.. höhö

Spenderade första delen av dagen i entren i 70-huset på ackis med att vänta, och vänta, och vänta, och vänta... Sen lyckades jag få tag på min blivnde chef och vi hade ett kort lönesamtal. Jag blev nöjd, och hon blev nöjd och jag beklagade mig lite över att det inte var den 4 juni redan nu, för jag vill börja jobbaaaaa! Hon fnissade lite åt mig och sa att det kommer gå snabbt. Snart är du här hos oss, och då kommer det ju inte att va som att va student, du får ju liksom sköta dig själv rätt snabbt.
Soft. Thank you, Lotta!!

Spenderade ett par ytterst effektiva timmar med C-uppsatsen, och jag och emelie tog de adekvata beslutet om att vara lediga imorrn.
Soft.
åååh, hade jag vetat det innan hade jag ju kunnat vart med på stafettvasan imorrn. åååååhhhh!

Jag har Olov-Fritt hela helgen och kan äta fil till middag och glass till frukost varje dag om jag vill. Hurraaa!

Mamma kom hit och imorgon kommer hon tvinga upp mig okristligt tidigt för att jag ska promenera med henne till bussen, som ska ta henne till flyget, som ska ta henne till Turkiet. Om ni undrar så är jag inte det minsta avundsjuk. Förstå hur varmt och svettigt det är där nere, och här som är så fint när våren är på ingång!

Väl mött.

ps. jag lovar mig själv dyrt och heligt. just det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0