inspirerande

Håller på och fixar och donar och lyssnar på musik inför mitt kommande spinningpass. Typ skitkul och skitjobbigt. Måste lyssna igenom samma låtar artontusen gånger för att hitta rätt floooww. Jag tröttnar på låtarna innan jag ens har gjort klart passet. Har fått höra att spellistan från mello typ är Friskisinstruktörens bibel. Och eftersom jag inte har sett mello så var det bara att börja lyssna in sig och se ifall det fanns något som fick nackhåren att resa sig av lycka och välbehag. Det fanns det inte. Men jag har löst mysteriet om varför Danny var så besviken efter finalen, när allt var över. Han var inte besviken och ledsen över att han kom tvåa. Han var besviken, ledsen och skämdes en smula över att han under hela mellocirkusen, inför hela svenska folket, varit tvungen att ställa upp med årets töntigaste låt. Förlåt, men: "I'm feelin' great, I'm feelin' awsome[...]amazing, amazing, amazing, amazing, amazing, A-A-A-A-A-A-Amazing (that's what you are)" Herreguuud vilken supernördig låt. (Det värsta är att låten är jävligt catchy och fastnar på min hjärna. Snälla någon, plocka bort den)
Ger upp mellolåtarna och återgår till min fantastiska spinningplaylist som inte innehåller ett endaste litet spår av mello, Inte ens om man använder förstoringsglas och hörapparat. Hur bra som helst.

Väl mött

Ps. Jag är ledig imorgon. kommer typ sakna Enköpingsbussen. see you monday, my love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0