Jag kommer aldrig någonsin sluta frysa

Har för första gången i mitt liv varit på bandyfinal på Studenternas. Har alltid ogillat detta jippo då det drar en massa överförfriskade medelålders herrar till stan som är störiga och irriterande. Så jag var måttligt taggad då jag cyklade dit. Men gratis biljett och gratis mössa (man är ju inte den som är den...)
Blev ganska taggad rätt snabbt och jag har nu bestämt mig för att börja hejja på något lag. Ska bara bestämma vilket lag och vilken sport. Sen är det bara att lära sig regler och börja hejja. Kan bli kul.
Men solen försvann från läktaren rätt snabbt och mina fötter var isbitar. Var nära att bryta fötterna flertalet gånger på grund av känselbortfall. Men jag fick en korv och den var god, så jag är nöjd. Men nu tror jag bestämt att jag aldrig mer kommer bli varm igen. Någonsin.

Hade även en fantastisk morgon med våfflor, plugg, bus och mys. Har spanat in mitt nya bohag lite till och jag vill flytta nu. NU, NU, NUUUU!! Vi har dessutom klarlagt könsrollerna i den kommande regnbågsfamiljen. Måste bara hitta ett gäng barn att adoptera. Och en hund.

Hade även fantastiskt kul igår på nationskörsfestivalsgasksläppet. Styrdans och peruk. Och två olika hattar. Vad mer kan en flicka önska?



Bandyfinal!


Bandyfinal!


VåffelKalas!

Väl mött.

ps. jag har inte panik längre, alls. Dricker te och chillar. Hur lugn som helst. (OBS: Sant)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0