somvanligt

problem 1. Är typ ashungrig, men har borstat tänderna och ligger i sängen och ska sova. då kan man ju inte ba sätta igång och äta en massa. För det första kommer det smaka äckligt, för det andra måste jag göra om hela borsta tänderna-proceduren, för det tredje kommer jag bara äta allt jag hittar om jag väl börjar, för det fjärde är det lite tjockisvarning att äta efter man har lagt sig. och jag som har goda mackor och leverpastej och blåbärssoppa, ååååhhh!!! (samt en dammsugare i kylen)

problem 2. Ligger i sängen. är astrött. vill sova. men är liksom fortfarande lite fnittrig och sprallig efter kvällens två cider och skrattattack på Katalin. Längtar så jag nästan avlider tills Tankesmedjan kommer dit i april.

Problem 3. Hittade en alldeles fantastisk låt genom en person jag ogillar litegrann. Hur hantera detta? Kommer associera låten  med personen varje gång jag hör den. Alternativt får jag vänta tills imorrn med att lyssna på låten igen, För då har jag glömt bort hur jag hittade den. Då blir den bara en i mängden på min awsome songs-playlist.

problem 4. Det finns inga fler i-lands problem som kan hålla min tankeverksamhet upptagen.

problem 5. kom på en till sak. fryser om fötterna men orkar liksom inte förflytta mig till köket och vänta i 4 minuter på att en vetekudde ska bli varm. FML

det är precis som vanligt med andra ord.

Väl mött.

ps. jag och em är typ kickass på att skriva C-uppsats. kommer bli sjukt bra syrror av oss en vacker dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0