uppåttjack

Fjäril tre, fyra och fem är på plats. Och jag har idag fått känna på hur det känns att ha brutalt ödem i armen och handen. Trodde allvarligt att det skulle utvecklas något slags kompartment. Helt. Säker. Kunde knappt böja på fingrarna. Nu ska bara fjäril ett få ett par spröt och den trötta blåklockan ska bli lite mer... Bam! Sen är vi nöjda och glada med armen. Hurra!

Har blivit godkänd på vårt etik-PM och jag blir fascinerad över hur lärare fortfarande copy-paste-ar sina komentarer på våra PM när vi slitit så hårt (och vårt hår). Tack för den personliga feedbacken, Professor Ethics!

Har varit typ hur duktig som helst och scannat in och gjort en PDF av världens viktigaste kapitel i världens bästa bok och delat med mig till mina lövers.

Har fått schema för praktiken och överlagt med min egen stressnivå och kommit fram till att om jag får flytta på mitt pass (som dom har lagt på annandag påsk, en röd dag, vem gör så?) så kan jag tillåta mig en påsksemester i fjällen på en bräda med min lilla, lilla lillstrumpa. Hur bra som helst!

Känner mig inte lika febrig och ynklig längre, mest snorig och hes, men det går över. Plus att man får hetsäta halsisar.

Känns som att jag och Emelie hinner naila C-uppsatsen innan nästa onsdag. Det mesta iallafall. Hello, vi har ju två veckor till sen. Hur. Lugnt. Som. Helst.

Känns som att jag kommer hinna med de små skituppgifterna jag ska göra under praktiken.

Det ända som är panik är väl NKSE med en enorm och skitläskig sluttenta och en ännu värre klinisk examination. Men jag antar att det går som det går. Och jag är ju wizzkid, så det bör ju gå bra. Am I right?

Väl mött

ps. sa ju att jag skulle va positiv den här veckan! ska ba sluta va sjuk och sluta va nygaddad så jag kan träna och bli ännu gladare. kommer bli crazy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0