You're an island of reality in an ocean of diarrhea

Känsliga läsare varnas för deppigt och ilsket inlägg

Rövdag. Jag är sämst. Jag kan ingenting. Kommer aldrig klara NKSE. Kommer aldrig kunna bli sjuksköterska. Det är lika bra att jag ger upp på en gång. Måste göra en ny playlist som inte innehåller deppiga låtar till 95%. Kommer aldrig ens att klara av den här praktiken. Jag hatar att pendla. Det är mörkt och ensamt och tråkgit. Jag gillar inte anhöriga som lägger sig i och hittar på. Jag orkar inte med mig själv. Hatar när jag är sådär trött så jag inte ens orkar gå och lägga mig. Hatar att jag måste gå upp så tidigt imorgon. Gillar inte att Anna mailar och hetsar om mitt prov. Har inte tid att göra det nu, kan jag inte få göra det i slutet på aptil istället, pretty please?! Gillar inte att jag är en sopa och bara beter mig. Får ju ångest och hjärtklappning bara jag tänker på det. Och så blir det nån slags ond cirkel. Jag vet att jag inte kommer orka ta tag i mig själv den här gången. But I guess that jag måste... Röööv.

väl mött.

ps. Jag ska träna imorgon efter praktiken, så då lovar jag att jag är gladare. (såvida jag nu inte "är för trött" och "tycker synd om mig själv" och äter tre marabou tvåhundragrammare istället, vi får se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0