american grafitti

Jag hade världens bästa kväll igår. För det vill jag först och främst tacka mig själv och Gustav som var så himla duktiga på att toasta, sjunga och skojja till det lite. Sen vill jag tacka spexet för att dom va så jävla roliga och fantastiska. Sen vill jag tacka Emelie och Jennie för att dom har varit så underbart duktiga och ordnat med världens bästa middag och släpp och allt. Sist, men absolut inte minst, vill jag tacka min underbart fantastiska klass och alla dessa underbara människor som jag har fått lära känna och umgåtts med i de här tre jättesnabba åren. Ni är helt jävla fantastiska!!!!! (och tack för att ni skrattade åt mina skämt)
Sista natten med gänget

Har återigen haft en underbar bakisdag. Vaknade runt tolv och var totalt förstörd. Visste inte vem jag var, var jag var eller hur jag var. full. (Jag och bror kom hem typ halv sex i morse och hade i vanlig ordning ett "Deep talk". man måste ju få prata ut med brorsan ordentligt när man inte har träffat människan, som bor i samma lägenhet, på typ en vecka. Sen somnade jag på mattan i hans rum. Vaknade, lade mig i min säng i mitt rum och somnade om. Smart drag) Åkte bakfull/fortfarande full hem till Thilda och låg på hennes gräsmatta i solen ända tills den gick ner. Värt. Åt pizza, gungade, hängde, umgicks, spelade kubb, åt sushi, drack fanta, lekte i lekstugan, solade, njöt, mådde dåligt, kollade på film, åt popcorn. livet. Så vill jag att det alltid ska vara.

Den kommande veckan tänker jag utnyttja minsta lilla lediga stund (läs: alla stunder hela denna vecka, eftersom jag har "så jävla mycket i skolan"....?) till att bara umgås med mina härliga klassisar!

Varför måste människor försvinna för?? Det är ju så himla onödigt!
Och varför är jag en idiot? Varför beter jag mig?

Väl mött

ps. Det kan kanske hända någon gång i framtiden att det eventuellt kommer upp nån skojig bild från den här underbara kvällen. Förhoppningsvis är det en bild på mig i mustasch. Jag är snygg i mustasch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0