I'll Race You There

Var lite trött och arg och ledsen i morse, men det botades lätt som en plätt. Gick ba in på första bästa cykelaffär och införskaffa mig en rejsercykel med alla adekvata tillbehör.

MITT BÄSTA KÖP EVVVÖÖÖÖR!


Såhär glad blir man.....


....När man köpt sig en sånhär fin!


Har dessutom, på mindre än ett dygn arbetat fram ett gäng krisstrategier för att lösa min plötsliga och oväntade bostadskris inför hösten. Mitt krossade hjärta och min enorma och delade besvikelse blir svårare att råda bot på... Men man är ju inte mer kvinna än man gör sig, som jag brukar säga.

Hur som så tänker jag cykla cykla cykla varje dag på min nya fina pärla! Tog en premiärtur till Storvreta och tillbaka och blev liiiite besviken över att det tog slut så snabbt. Inser dock att jag även behöver en cykeldator (så jag kan se hur enormt snabbt jag cyklar), massor av mer cykelkläder, ute-cykelskor och säkert en massa mer balla saker som man kan köpa till till nya nördintresse.
Hurra!

Väl mött

ps. gillar att det på bilden ovan nästan ser ut som att jag har en penis. Det har jag inte.

Kommentarer
Postat av: erika

HAHAHA!! Jag låg just och funderade på hur jag på ett snällt sätt skulle fråga om du skaffat penis... Skönt att jag slapp! :)

2012-05-04 @ 14:53:20
URL: http://erikabloggar.blogspot.com
Postat av: Kerstin

Jag är stolt över min visuella penis. Synd ba att man inte kan ta på den..........

2012-05-04 @ 18:24:25
URL: http://klyftigatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0