Och här går jag runt naken i högklackat....

Min lärare på gymnasiet lärde mig att rubriken är det viktigaste för att väcka läsarens intresse, och vad gör man inte för att locka till sig lite läsare?? Kommer lätt hamna högst upp när man googlar "naken" och "högklackat". man får ju inte vara dum

Faktum är att jag har högklackat på mig. Kom på att jag kanske borde gå in mina nya skor lite grann innan balen ikväll. Sen kom jag på att det är ju inte så smart att göra det precis innan. Kommer ju bara resultera i att jag vill byta till mina converse cirka fyra timmar tidigare... kan ju inte va ms brainiac jämt!

Träffade Jessica på gymmet idag. Vi pratade och hade det trevligt. Stod bredvid varandra och pumpade våra biceps. Hon berömde mina Good Mornings och jag avundades hennes frivändningar. Jag gjorde mina väderkvarnar och tyckte det gick jävligt bra, snabbt och enkelt. Då ser jag hur någon liksom kryper fram emot mig på golvet. Jessica sätter sig på huk bredvid mig och ler lite finurligt. "Den där är på tok för enkel för dig, jag ska visa dig en mycket bättre variant". Och så visar hon en som är så jävla mycket tyngre och jobbigare. Och eftersom hon står där och tittar så måste jag ju göra dom istället, istället för mina lätta väderkvarnar. Alltså Jessica, hon är 47 år ung. Och redan när jag är 43 vill jag fan se ut precis som hon gör. Världens jävla kropp! Stark och lång och ståtlig och så jävla snygga muskler. Vore jag 20 år äldre och lesbisk...

Nu ska jag och mina en miljard hårnålar ställa oss framför spegeln och försöka få till den där superfina 50-talsfrillan. whish me luck...

Väl mött

ps. så jävla vårbalstaggad!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0