Pound my knuckles hard against the floor

Jag blir arg. Arg och lite ledsen. Mest arg. Och lite besviken.
Skulle köra mitt tretimmars mastodontträningspass. Som jag alltid gör på onsdagar, så jag kan imopnera lite på Mats, så han ser att jag är duktig och kommer klara mig bra i höst. Så jag får möta glada Lotta och imponera lite på henne också.
Satte mig längst fram, taggad som satan, så att Mats ska se att jag pallar uppmärksamheten. Jag hoppas alltid innerligt att han inte ska se när jag fuskar. Men han tittar på mig och säger "nu lägger vi på lite mer" Ser han att jag fuskar? Smiter lite i förväg och skäms lite. Gymmar lite, bygger muskler, och det känns så jävla bra. (sjukt stark tjej, true story) Äter en banan och taggar inför flexen. Den bästa avslutningen på onsdagskvällen. Men det är inställt!!! Mitt humör sjunker och jag blir arg och besviken. Sen kommer jag ihåg att hon sa att det antagligen skulle va inställt den här veckan. Nu har jag ju inte stretchat och kommer förmodligen ha ont i varenda muskel och kommer inte orka röra mig imorgon. Skitbra. Blir så himla irriterad. Måste avreagera mig med nåt.......

Går hem till Johanna och äter bagels istället. Som jag har längtat efter Johannas bagels. ska bli så jävvla gött! (och nu hinner jag ju duscha innan och komma dit helt frechyy)

Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0