shitface

En 50 minuters löptur är precis vad som behövs såhär på morgonkvisetn när man måste göra sig av med lite ilska, frustration och besvikelse.
Det är så jävla typiskt. Bara för att precis allt går så jävla bra. Allt känns (kändes) hur bra som helst, med skola, jobb, lägenhet och träning och allt, allt, allt.
Så kommer bajsmackan. Fattade liksom inte riktigt först. Men nu, efter en natts sömn har det verkligen sjunkit in. Vad fan ska jag göra?!?!?!

Drömmen och det fantastiska scenariot med att jag skulle få bo i världens mysigaste lägenhet med världens mysigaste människa. Klart som fan att det inte ska få bli verklighet. Så nära men ändå så långt borta... Nu vet jag inte alls hur det blir. Hade ju mitt på det torra. Behövde ju inte oroa mig för det där med lägenhet. Vilka jävla petitesser!

Nu kommer inte min dröm att gå i uppfyllelse. Ska smälta den här enorma bajsmackan och besvikelsen. Kanske gå och tröstköpa mig en cykel.

Väl mött

ps. JAG VILLE JU FLYTTA IN TILL MAJA!!!!!! Jag tänker va sur och grinig och ledsen typ aslänge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0