So what if I lie?

Har piggat upp mig lite.
Hetsåt choklad i goda vänner sällskap hela kvällen igår. Vägrar tänka på att allt tar slut snart
Har tränat. Weeho!!
Ska sitta på taket och dricka vin och äta middag ikväll. Vägrar tänka på att allt tar slut snart
Har bakat lite tills lördag. Det är så sjukt snart

FÅR ÄVEN PSYKBRYT PÅ MIN DATOR!!!! Måste köpa en ny, å det snaraste! Har tappat ena shift-knappen, och jag blir tokig. Själva knappen försvann för läääänge sen, men nu har även den lilla, lilla gummiplutten, som återstod av den ursprunliga knappen, gett upp och valt att lämna resten av tangentbordet i sticket. Så himla jobbigt när man måste använda shift-knappen på andra sidan. Jag har ju alltid, i hela mitt liv, bara använt den ena shift-knappen. Den till höger, åt det hållet man pekar, så länge man inte pekar åt vänster. Kommer bli typ skev i händerna och armarna och fingrarna om jag ska fortsätta såhär, att använda den jävla vänsterknappen. Har genomlidit detta helvete flera dagar, men snart vet jag inte om jag klarar det längre. Jag har ju inte råd att köpa en ny dator, jag är ju blott en enkel sjuksköterska (är det ens en profession?????)

Väl mött

ps. som sagt. rosé på taket ikväll. värt! (ska ba träna en gång till först. hihihihiiii)
ps2. har suttit i en timme på youtube och förälskat mig ännu djupare i walk off the earth. allt dom gör är hurbrasomhelst. allt dom gör är hurbrasomhelst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0