springer

Har legat hela dagen i en park. Skrattat, solat, ätit och tittat på lekande små människobarn. The best way to treat your bakfylla. Låg där och tyckte att livet var fint. Tyckte att jag blev brun. weehoo! Kom hem och beskådade min kropp i spegeln. Men flickan som tittade tillbaka var lika blek som innan. Får nog ta och ta tag i det här om man ska lyckas bli någe brun till examen. För det är ju mindre än två veckor kvar!!!

Balen igår var fantastisk. Mest för att människorna är bäst och det fanns en massa alkohol och att vi var så himla fina. Maten var inge god och vi stod i kö på tok för länge och fötterna gjorde ont innan jag ens hade satt mig i taxin till förfördrinken. Dansen på Göteborgs var fatastisk när jag äntligen åter hade kommit in i balmode, efter efter en liten dipp relaterat till vårt extrema köande och tillnyktrande och deppmode. Promenaden hem var sådär. Den var för lång och trött, men fåglarna kvittrade och solen gick upp (någonstans bakom molnen) och jag var för full för att orka bry mig. Och just det, vi åt körv också. Två gånger!!! Lätt kvällens bästa.


Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0