Soon to be dead

Spenderade eftermiddagen med att slökolla på TV. Perfekt sysselsättning. Göre på tok för sällan. Blev först lite känslosam och snyftig när Dr. Cox för en gångs skull var snäll mot JD. Blev sedan besviken över att de visade för lite blod och snuskiga sår på Grey's Anatomy när det va en saftig olycka. Började även fundera på hur det var man skulle prioritera vid triage. Är det något jag borde komma ihåg och kunna..? näääe
Blev sen jävligt irriterad, arg och frustrerad över White Trash-människorna i Lyxfällan som inte kan klara sin ekonomi trots att man drar in 25 000 efter skatt, och dessutom låter mamma sköta ens ekonomi och räkningar. IDIOTER!!!!

Gick på box med bror och fick ge utlopp för dessa frustrationer. Och även den frustration jag känner inför min inställda flytt. Saknade dock min favoritbritt med unibrown, men som tur var fanns det en hel del andra orginal, som vanligt. Standard på boxen, och jag och bror fnissar åt dem som sticker ut. Det är okej. Sen slogs vi. Nu orkar jag inte gå i trappor eller lyfta mina armar.

Väl mött

ps. om exakt 4 veckor har jag precis arbetat mitt första pass som SJUKSKÖTERSKA!!!!!!!! (Det är helt jävla galet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0