VAK

Cyklar snabbare än vinden! Eller cyklar i motvind. Ungefär samma sak. Vattholma är en fin by att cykla runt, om man känner för att ta en cykeltur på 4 mil. hurra vad det går bra på min nya hoj! Måste ba köpa en cykeldator så jag ka se hur extremt snabbt jag cyklar :)))) inte ett dugg nördig

Har äntligen, efter många om och men, lyckats få tag på biljetter till vårbalen. Hurra för oss! Längtar till min klänning kommer och jag hoppas verkligen, verkligen, verkligen att jag kan ha den, att jag inte är för tjock och att den inte är för kort.

Har av någon outgrundlig anledning satt upp mig på att jobba torsdag natt. Har aldrig jobbat natt. Hur ska jag orka jobba natt? Det betyder ju att jag måste vara vaken hela natten. Jag vet inte om jag kan det. Men jag antar att det är bra att öva på saken innan man måste jobba natt på riktigt, och ha eget ansvar, på riktigt.

Väl mött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0