List

Har några korta funderingar.
 
1. Varför ska det vara så drygt/svårt/krångligt/jobbigt/svettigt och oinspirerande att göra ett spinningpass?
1.2 Varför har jag bara skitjobbiga låtar i mitt kommande spinningpass?
2. Jag älskar Hanna Hellquist. Hon är så jävla skön!
2.2 Varför har jag totalt missat hennes nya program? Ni hittar mig på svt-play den närmaste tiden.
3. Varför jobbar jag såjävlatidigt typ varje dag den här veckan? Orimligt.
4. Inser att jag inom en mycket snar framtid måste ta mig ner i det där mörka jävla klällarförrådet eftersom jag hemskt gärna vill hämta upp mitt julpynt väldigt snart.
4.2 Varför har jag inte skaffat mig världens största ficklampa? Borde ju ha lärt mig vid det här laget....
5. Varför är det bara onsdag och inte helg?
6. Föreläsare/utbildare som är två äpplen hög och droppar frasen "use the force" gör dagen värd.
7. Beror mitt kraftiga illamående och hjärtklappning på att jag på kort tid druckit två och en halv gigantiska koppar te?
8. Nån som har en instrumental låt på 150 bpm på lager?
9. Vem på svt kläckte den brillianta idén att köra en followup på Mysteriet på Greveholm?? Kan aldrig bli lika bra som förra gången. Aldrig
10. Bör införskaffa en chokladkalender.
 
Väl mött
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0