fake

Kort resumé av världens bästa helg:
roadtrip. höstsol. gummistövlar. 15 liter kantareller och svart trumpetsvamp (är uppenbarligen en mästare på svampplockning?!). utedass. kärlekspar1. bastu. vin. kaka. kortspel. fylle-sms. mat. gitarr. häng. raggsockor. regn. skog. sjön. grillning. älgstek. vin. iskallt höstbad. kram. spindel. rinnande vatten. kärlekspar 2. bäbis? (ja, jag sa "BÄBIS??" ty det var frågan vi alla ställde oss..)
 
Tråkigt bara att helgen slutade med hemfärd, att en av bilarna krockadeoch att jag uppenbarligen har drabbats av tuberkulos.
 
Jag är nöjd och längtar tillbaka. Sjötorp kan vara det bästa stället på jorden. Trust me. Längtar redan till i vår, för då har jag bestämt att vi ska åka dit en hel vecka. och alla ska med!
 
Lyssnar på the quiz och undrar om jag ska skratta eller gråta. Tänker på januari och önskar att det kan kännas som det kändes då.. Hoppas och vill och tänker försöka få det så. För det har både emelie och charlie och maja sagt. eller så har jag tolkat det de har sagt. eftersom jag egentligen inte lyssnar på andra människor utan bara låtsas.
 
väl mött
 
ps. imorrn vill jag bli frisk. fast jag kan inte må bättre än jag gjort idag. (jag är en tönt)
ps2. min bror skrev "krya på dig, gumman" ???!!!! sen när kallar han mig gumman? saknar honom
ps3. 12 dagar till avgång. HEJ KINA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0