kall

den där ångesten som man trodde att man bara kunde känna när man var 14 år. den där ångesten som man trodde att man aldrig skulle få känna igen. någonsin. jorasåatte, jag är tydligen fortfarande 14 år. inget konstigt, inget dåligt. tur att folk runtomkring en kan tala en tillrätta.
 
har haft ännu en såndär fantastisk helg. jag kan ju helhjärtat säga, utan att ljuga det minsta, att jag kan tänka mig att bo där på Högbo Bruk i resten av mitt liv. man kan åka skidor på vintern. cykla landsväg på sommaren. bada bastu. äta 4-rättersmiddag. spela minigolf. dricka vin. grilla grillkorv i träkåtan vid vattnet. äta massiv frukost. bada badtunna. åka skridskor. gå i skogen. äta efterrättsbuffé. cykla mountainbike i leran i skogen. njuta av livet på spa. äta ostbricka. dricka drinkar. ta bussen in till sandviken och kolla på lokalbefolkningen. tusensakertill.
 
mina kläder är leriga. jag är proppmätt och har nog drabbats av en akut diabetes. bör ta hand om levern ett par dagar. har fått mjuka fötter och har inte en enda knut i axlarna. jag är nöjd med helgen.
 
väl mött
 
ps. tar bort nagellacket och taggar jobbdag imorgon. (men jag har utbildningsdag på tisdag, så imorrn åker nagellacket på igen!)
ps2. drömmer mig bort. ty om exakt en vecka befinner jag mig i ett flygplan. ungeför någonstans över ryssland. med nosen pekandes mot Beijiiiing!. Hej, hej bror!
ps3. taggar kanske youtube lite väl. eller?
ps4. indien i maj?! Whatsup with that? taggar
ps5. the quizzzzzz (kan lyssna på den 24/7 och blir ba lyckligare för varje gång)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0