mood

ÅÅåååh!! Har typ sjutusen smågrejer som jag egentligen borde göra. Men jag vill inte. Det skulle totalt ta mig kanske en halvtimme att utföra dessa sysslor. Men jag vill hellre lägga mig i fosterställning i sängen. sova lite. gråta en stund och ha ångest över min panikångest. Ångesten ver att behöva tvätta och packa min väska inför söndagens avfärd mot det gigantiska landet i öst. Ångesten över att jag inte vet vad jag ska ha med mig, vilket i sin tur kommer resultera i att jag överpackar och packar ner hela in garderob plus alla mina skor. Kommer ej få plats!! Behöver en större väska. Varför har jag inte en större väska? Hur ska jag få tag på en större väska?? Ångesten också över att jag bör ha packat klart redan på fredag kväll. Hur ska jag på något vis kunna ha bestämt mig om lämpliga saker/kläder man behöver ha med sig på resa så snart?? Och dessutom typ två dygn innan jag ska åka. Det är orimligt! Den här dagen kom för snabbt. Jag är inte beredd. Kommer ej, i min lilla lilla resväska, att få plats med allt jag ska shoppa. Kommer jag ens shoppa så mycket då? Typ fyra ringar, fem armband och kanske en sjal...? Eller kommer jag go bananas och köpa allt jag kommer över? Och alla filmer jag skulle vilja hinna ladda ner och lägga över på telefonen och usb-minnet så vi har nåt att göra hela flygresan. Och jag borde ju köpa den där boken också. Och så bör jag ju klippa luggen innan jag åker, så jag ser vart vi är och vad vi gör och så vidare. Tråkigt att missa muren, förbjudna staden, hösten i kina, sommarpalatset samt råka köpa asful tröja osv enbart för att min hästhårslugg hänger för de fagra blå....
 
Så mycket att göra, så lite tid. ack ve ack ve.
 
vill läsa klart in bok, men är trött och borde ju som sagt ta tag i mig själv och sådär....
 
Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0