somna

Nattjobb. Brukar se fram emot det och tycka att det är kul. Men inatt är det bara såjävla tråkigt. Blev satt att sitta vak. Jag sitter på en stol i ett dunkelt rum och glor på två personer som sover i en varsinn säng. Den ena snusar sött och den andra snarkar och pratar i sömnen. Vad gör jag här?
Kunde ha gjort nåt mer vettigt. Jag kommer somna. Tur att jag har mina indien-böcker att förlusta mig med. Men eftersom jag är trött och seg och det är mörkt så är det inte mycket som går in (och dessutom är dom ju på engelska, så jag hajar ju nada). Och jag får ont i ryggen av att sittasådär jätteböjd och hukad över boken. Måste ju kura ihop mig en massa för att kunna se vad det står på det mörka sidorna.
 
Baaah. Snodde med mig en medicinvagn så jag har en dator att leka med. Kult. Men jag har redan tröttnat på allt som internet har att erbjuda. Måste ju liksom vara lite tyst så de små liven får sin skönhetssömn ju...
 
På återseende.
 
Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0