sundaymyass

Hej hej hallå dagboken!
 
Jag är trött, grinig, irriterad, frustrerad, arg, ledsen och olycklig. Slutkörd, förbannad, sur och godissugen.
 
Det enda som kunde göra mig glad och pigg gjorde mig istället ännu mer sur å grinig å så vidare. Endast för att nån (ingen nämnd ingen glömd) liksom totalt saknar sociala färdigheter. Och det var liksom lite det som gjorde mig sur och grinig och irriterad från första början. 
 
Lägg sedan till att mitt internet vägrar funka. Har fusktränat och känner mig därav såjävlasämst!  Men gjorde iallafall mina 60 squats som var dagens mål. FYI så håller jag på med nån larvig challange jag hittade på instagram. Ska göra en jevvla massa squats på 30 dagar. Idiotiskt! 
 
Funderade på att köpa en godispåse för att trösta mig själv, men hittade i ungefär samma veva nån fitnessbrud på instagram som var så jävla nöjd över att hon var så jävla fit och inte åt en endaste onyttig grej "it is tough but it is worth it!! :)) ♥♥♥"  blev så jevvla irriterad att jag höll på att kräkas rakt ut. Nähä, inget godis heller. Får väl ligga och svälta och dö i min enamhet. Ta en powerwalk innan kvällen är slut så jag kan va nöjd över mig själv. Ja, jag tänker fortsätta va bitter en stund.
 
Är så jävla trött. Orkar inte ens gå å duschaaaa! Och egentligen borde jag städa samt handla något ätbart (kanske kam det få slinka ner en liten mikroskopisk godispåse då kanske??) 
 

fast jag ska nog gå ut lite. Lyssna på Amelie och grubbla över det där som gör mig ledsen istället för arg. (fast det är jättedumt eftersom jag ver att jag bara lurar mig själv) men ppromenad är bra. Och affären. Där kan man köpa godis. Dessutom har ju jag pseudofredag idag. Då får man äta snask. Alternativt dricka vin i badkaret. Det är valfritt
 
Väl mött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0