dödli

"När man skriver mitt namn på sms kommer alltid 'dödli' upp först" /citat från en tjej som bodde i korridoren under mig i ekeby.
 
När man är sjuk och inte har nåt bättre för sig ligger man alltid och grubblar. Och stalkar på instagram.
 
1. Jag blir så jävla irriterad på att samma arga samtal (från min sida) upprepas för femtusende gången i mitt huvud. Vill så gärna säga det face-2-face, men vet att det aldrig kommer ske. Vill få det gjort för att få nåt slags avslut. Fjantigt, men det är så det känns. Trots att jag egentligen någonstans redan har lagt allt bakom mig så ploppar en del irriterande tankar upp ibland.
 
2. Hittade tjejen-som-jag-hatar-på-gymmet på instagram. Jag hatar henne inte. Är egentigen fuktansvärt avundsjuk på hennes sjukt snygga och starka kropp och assnygga träningsoutfits. Men nivet. Typiskt en sån brud man stör sig på. Enbart för att man inte har nåt bättre för sig. Och hon hade bara bilder på sig själv när hon tränas samt nyttig mat. Samt massa gudomliga bakverk. Hatar henne ännu mer. (är ännu mer avis) Mår ännu mer dåligt över att jag är sjuk och inte kan träna.... plus att jag ttyp ätit upp alla muffins jag bakade idag..... ångesten!!!
 
Väl mött
 
ps. KKommer hetsträna samt vägra äta den kommande månaden! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0