karma

Jag har väldigt lätt att få för mig saker. Har väldigt lätt att fasta i samma tankemönster om och om och om igen. Och nu har det hänt igen. Jag har fått för mig hur jag vill att det ska vara och vad jag vill göra. Har fått en vision om livet. En som jag tror skulle kunna vara ganska bra, fast samtidigt vet jag att det bara är nåt jag har fått för mig, för att jag itne har nåt annat att grubbla över. Och just nu trivs jag. Med undantag för ett litet snedsteg som jag liksom inte riktigt kan släppa helt och som jag inte riktigt kan smita ifrån. Det vore elakt och jag vill nog ha nån slags livlina
 
Fast med min karma är jag väl inte värd det.
.
Dock tror jag att jag har släppt ifrån mig det där tråkiga som jag vanligtivis grubblar på och har grubblat på ett tag. Eller jag intalar mig det iallafall. Men det komer väl snart nåt nytt att deppa ihop över. Som vanligt,
 
Väl mött
 
ps. jag måste börja hetsträna mer igen. saknar det lite. men min partner in crime är på andra sidan jorden. det kan bli svårt att peppa sig själv.
ps2. det verkar inte omöjligt att det blir indien. jag längtar till indien. fast jag vet inte alls vad som väntar. men jag tänker god mat, solsken och en släng av kolera.
ps3. jag kom in på franskan. hurra för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0