sned

Onsdagkväll och jag har söndagsångest. Det blir ju så när man har helg mitt i veckan. Det tar så otroligt mycket emot att jag ska sätta klockan och försöka ta mig upp kl 05.15 imorgonbitti. Hade ju trivts bättre med lite mer ledigt. Sovmorgon och lite fix. Ibland känns det nästan som att man inte borde vara ledig alls. För då får man liksom känna på hur det är och då vill man inget annat. Eller så borde man vara ledig bara lite mer, så där så man lksom orkar.
 
Det som är positivt är att det snart är fredag igen. Ibland känns allt liksom helt okej ändå. Och på fredag är det lön. Lön med jul-OB. värt.
 
Och jag har en massa kul att se fram emot. weehoo!
 
Väl mött
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0