hairy

I måndags påbörjade jag projekt "inte sminka mig på två veckor".

det går bra, tackar som frågar.  Jag håller mig hemma, på jöbbet och på gymmet. Går runt i pyjamas och mjukisar all day long, så att säga. Så frånvaron av lite smink gör inte så mycket. förutom varje gång jag råkar gå förbi en spegel....
 
Idag fick jag ett nytt projekt.  inte färga håret på två månader . Observera att detta gäller även om jag får panikutväxt med tillhörande panikångest. Men jag ska klara det. Jag lovar. 
 
Väl mött
 
 
ps. Jag har idag köpt två ugglemagneter och en tehuveuggla. Jag är glad. Jag gillar ugglor.
Ps2. På måndag börjar ett försök till en ny utmaning. Hurraaaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0