viss

På en vecka har jag helt plötsligt blivit ett helt år äldre, men inte det minsta lilla klokare.
Har firat min födelsedag på det bästa sättet man kan, genom att åka längdskidor i vasaloppsspåren. Hur underbart som helst. Love it
 
Har börjar jobba natt. Och jag gillart. Det är lugnt och skönt och annorlunda och jag får gå hem och sova när alla andra börjar jobba. Nice. Fast det är en massa spring och massor att göra och man tänker hur segt som helst och jag misstänker att jag kommer bli knäpp av att vända på dygnet i tid och otid.
 
Måste börja planera norge. Måste börja ta tag i saker fast jag inte riktigt orkar... Men jag måste annars kommer jag inte komma iväg och då kommer jag sitta fast här. Jag vill göra nåt annat. Bara ett litet tag.
 
Jag måste ha ett projekt. Jag blir deprimerad typ fem gånger i veckan för att jag mår illa för att jag har hetsätit godis eller mackor eller nåt annat. Måste ta tag i mitt sockerberoende på riktigt. På riktigt. Fast jag orkar inte riktigt det heller. Men eftersom jag tycker att det är lite kul att försöka påbörja något slags projekt (men inte riktigt avsluta det, utan istället fuska efter två och ett halvt dygn) så ska jag prova. Måste även börja hetsstyrketräna eftersom jag och Lotta råkde anmäla oss till någonslags tävling i att vara starkast. Fast vi tävlar ju bara mot oss själv eftersom vi vet vilka vi konkurrerar om förstaplatsen med. Vi kommer bara förlora. Men det är ett kul projekt. Och jag kanske kanske kanske kan lär mig att gör chins. På riktigt, utan hjälp. Kanske. Det är ett mål jag har iallafall. Och vi kommer definitivt att vinna mot oss själva.
 
Jag älskar att våren börjar titta fram. Den är fin och gör mig glad.
 
Precis som National tresure. Går på femman i detta nu. Är lyckligast i världen. Borde poppa popcorn och koka te.
 
Imorgon ska jag spinna, för första gången på en vecka. Längtar så jag kan dö!
 
Väl mött
 
ps. jag vet vem som dödade Laura Palmer.
ps2. Jobbar en fredagkväll på hela mars månad. annars inte ett enda helgpass. Hur lyckas man??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0