vamp

"I don't know what you've done to me, but I know this much is true: I wanna do bad things with you"
 
AAaahhhh! Har haft en sån där extremt slö dag som man bara vill göra om från början. Vaknade halv åtta i morse, gick upp och hängde med roomie innan hon gick till skolan. Älskar min nya roomie. Hon vinne roomietävlingen som jag bedrivit de senaste tre åren. (okej, man kan väl räkna bort min bror, han var ju också en fantabulös roomie)
 
Därefter har jag inte gjort i princip inte gjort någonting. 
 
Eftersom den här semesterledigheten får mina hjärnceller att gå i regress är det inte många knop här hemma när man bara är helt solokvist och halvslö. Satt i en halvtimmes telefonkö till flygbolaget som helt spontant valde att ändra min flygbiljett. När jag äntligen nådde plats 4 i kön insåg jag att man kanske skulle prova flightnnummret en gång till.... Jag vet ju hur pinsamt det kan bli när man praatar med folk i såndär kundtjänst. Och tur var väl det eftersom det visade sig att jag hade svårt att skilja på siffran 1 och bokstaven I. Inte lätt att vara jag.
 
Därefter försökte jag kolla på True Blood eftersom det är typ den bästa serien ever made. Alltså, att sitta och dreggla över vampyrer typ hur länge man nu känner för det kan ju aldrig vara fel? Men tydligen var jag för slö för det också, eftersom jag upprepade gånger somnade. Sov en väldans massa och blev därefter självklart mycket mosig och trött. 
 
Som ni förstår är livet som ledig väldigt, väldigt hårt och jobbigt och ansträngande.
 
Lyckades hursom övertala lillasyster att övertala mig att vi skulle gå ut och springa, trots att ingen av oss egentligen ville eller orkade. Men vi är ju grymma, så vi ba gjorde det.
 
Iochmed att jag sov halva eftermiddagen kommer jag aaaaaldrig kunna sova inatt. Och jag som ska upp tidigt och gå på mysyoga. humpf.
 
Väl mött
 
ps. jobbintervju imorgon. borde en va nervös?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0